Koncem září mě Cyril vyslal (po stopách Larse) s partou mladých (svobodných) lidí do Slovenského ráje. Byl to pro mě opravdu ráj, žádné děti, žádná domácnost. Navíc byl s námi Honza, který rád a velmi dobře vaří. Takže jsme si nejen dali do těla při výstupech i sestupech po dřevěných můstkách a žebříkách dolinami, pro mě dost rychlých, neměla jsem totiž čas na pořádné focení, ale i výborné pokrmy. A na závěr jsme si večer, pokud jsme únavou neusnuli, zahráli i nějaké společenské hry.

23.9. - Do Čingova, kde jsme měli domluvený pronájem chaty, jsme přijeli ve dvě ráno. Bohužel hned první den měli hlášenou odstávky elektriky, ale v osm, nám správce přinesl plynový vařič, abychom si mohli uvařit snídani.

24.9. - Sokol, po žluté Piecky, Biela dolina, kousek po modré na červenou a Velkým Sokolem (žlutá) dolů.

03P9240395lr02P9240379lr

Cestou do chaty zastavujeme a sbíráme jablka. Potom nákup ve Spiššské Nové Vsi. K večeři nám Honza s naší pomocí uvařil úžasný salát z čínského zelí, mrkve a kuřecím masem.

25.9. - Čingov, po modré údolím Hornádu, podél Bieleho potoka do Kysel ústie, kde jsme oblékli ferratové sety a helmy a vydali se korytem Kyselu po nově otevřené ferrátě, kterou otevřeli 18.8. 2016 po 40 letech od požáru. Ferráta nebyla těžká občas trochu do převisu, přes několik vodopádů (Barikádový vodopád, Kaplnkový vodopád, vodopád v Temnici, Obrovský vodopád, Karolinyho vodopád). Na Kysel rozcestí jsme se sešli s Honzou, který si ferratu odpustil a pokračovali jsme společně po zelené Velkým Kyselem, dolů jsme šli Sokolí dolinou po žluté a podél Bieleho potoka a Hornádu po zelené zpátky do Čingova, kam jsme došli až za šera.

14P9250495lr20P9250566lr

K večeři bylo pečené kuře plněné jablky s bramborovým salátem s kukuřicí a hráškem.

26.9. - K snídani byl kromě jiného i jablečný závin z listového těsta. Z Podlesku po zelené Sucha Biela, po žluté Glackou cestou na červenou a zpět.

25P9260592lr26P9260611lr

Večer grilujeme maso a papriky na zahradě u chaty. K tomu máme czacziky a mrkvový salát. Ještě i zbyl bramborový salát a gril.kuře.

27.9. - Čingov, Tomášův výhlad, dál po hřebeni po žluté přes Zelenou horu, potom dolů na modrou, Prielom Hornadu, Kláštorskou roklinou nahoru na Kláštorisko, kde jsme se rozdělili na 3 skupiny, já šla po červené na Letanovský mlýn, kde jsme se sešli s Liborem a dál společně Prielomem Hornádu zpět do Čingova (už za tmy).

38P9270717lr35P9270698lr

Ještě jsme se zastavili na pivo v restauraci u parkoviště. Měli tam wifi, takže tam každý lovil dala. K večeři byla cibulačka.