Naše chata se nachází na Šibeničním vrchu u Nového Strašecí. Nachází se na GPS souřadnicích 50°8'52.418"N, 13°53'24.744"E a její polohu můžete vidět na mapě seznamu. Dostat se tam můžete autem, autobusem, nebo vlakem.

Plánek cesty na chatu

• autem
    Jeďte z Prahy po Karlovarské a až skončí dálnice, tak sjeďte do Nového Strašecí a jeďte ulicí Karlovarská, první odbočkou doprava Lipovou ulicí na malé náměstíčko, kde zahnete mírně doleva a pak opět přímo Okružní ulicí a pak třetí odbočkou doprava ulicí Al. Jiráska až na konec. Zde uvidíte pole a staveniště nových domků a zahnete doprava po polní cestě až k lesu, kde to dál rovně nejde, tak pokračujte doleva, kde budete mít po levé ruce sad a po pravé plot a za ním chaty. Jeďte pořád po cestě podél plotu, poslední plot je náš, ale chata není vidět, je dole ve svahu. Takže pokračujte dále a až plot skončí, tak na malém prostranství u lavičky a vývěsky s povídáním o Šibeničním vrchu zaparkujte a sejděte po cestě dolů k chatě. Kdo se v popisu ztratil, tak se může domorodců doptat na cestu k vodárně a kousek od vodárny je naše chata.
  • autobusem
    Autobusem dojeďte zastávku Nové Strašecí,Palackého a pokračujte pěšky po trase automobilistů
  • vlakem
    Vlakem z Prahy do stanice Nové Strašecí. Když vystoupíte za světla a otočíte se zpět, odkud vlak přijel, uvidíte na kopci vršek věže vodárny. Chata, která je přímo na spojnici Tebe a vodárny kousek pod vrškem kopce je naše. Půjdete zpět po cestě podél tratě, nejdříve po rovině a pak mírně s kopce, pak podejdete doleva podchodem pod tratí a za tratí opět doprava do kopečka, po levé ruce minete studánku. Za chvíli cesta zahne doleva a až přestane stoupat, máte po pravé ruce černou, dřevěnou branku do naší zahrady. Brankou vejdete a mezi ploty budete strmě stoupat stále, kolem starého úlu a dědovy chaty až k naší chatě.