Byl teplý podzim, nejlepší čas vyzkoušet Ážin nový spacák. A tak jsem se vypravila s Anežkou, Cyrilem, Jendou a později i Pavlou na Kokořínsko. V sobotu jsme si udělali patnáctikilometrový výlet, z vesničky Skalka u Úštěku jsme vyrazili Husí cestou na zříceninu hradu Čáp s krásnou vyhlídkou a pak jsme přes Tisícový kámen zkratkou dorazili zpátky k autu. Skal bylo kolem bylo hodně, po některých i Cyril s Anežkou vylezl a my s Jendou hned za ním. Barevný, podzimní les byl krásný a teploučký. Večer za námi dorazila Pavla, kterou v Praze zdržel zápas s pračkou.

(bez názvu)

Zatábořili jsme v kempu u rybníka v Úštěku. Až když jsme šli na klobásu a pivo do otevřené restaurace, tak jsme zjistili, že už je kemp zavřený a jen dnes je náhodou soukromá akce myslivců. Ale nikdo nás nevyhnal. Tak jsme zdarma přenocovali, jen ráno jsme museli odjet brzi, aby nás tam nezamkli. Anežku jsme uložili do spacáku, zapnuli zip od ložnice, do předsíně jsme si vzali karimatky, různé pochutiny a povídali a zpívali skoro až do rána.

Ráno jsme sbalili spacák a vydali se na nedaleký hrádek Helfenburg. Je to úžasná udržovaná zřícenina s krásnými vysekanými travnatými plochami, které si přímo říkali o vypuštění Anežky. Tak jsme to uskutečnili. Pak ale musela zase do šátku a my jsme pokračovali ještě na poutní místo v Ostrém. Nakonec jsme si odpočinuli u večeře v místní restauraci a rychle zpět do Prahy.